Ogłoszenia

Informacja dla Rodziców 
Jeśli chcą Państwo, by dziecko po lekcjach lub zajęciach świetlicowych samodzielnie wróciło do domu,
konieczne jest dostarczenie do szkoły (wychowawcy lub opiekuna świetlicy) poniższego dokumentu.
—————————————————-
Zbieramy dary dla DPS w Bobrownikach
Dom Pomocy Społecznej w Bobrownikach to placówka, w której znajdują schronienie osoby w podeszłym wieku, samotne, chore, niesamodzielne w codziennym życiu. Opieka jakiej doświadczają oraz zróżnicowane formy zajęć wspomagająco-edukacyjnych w których uczestniczą, przyczyniają się do poprawy jakości i godności życia tych pensjonariuszy.
Nasza szkoła podjęła się akcji wspierania tej placówki, dlatego kierujemy prośbę do uczniów i rodziców.
Wzorem ubiegłego roku- zbieramy kosmetyki, słodycze, kawę, herbatę, dresy, skarpety…
Liczymy na Wasze otwarte i szczere serca.
Zebrane dary dostarczymy do DPS przed Wielkanocą wraz z uczniami, którzy umilą czas swoimi artystycznymi występami.
———————————————

KONKURS 😊

OGŁASZAMY KONKURS NA PREZENTACJĘ O ŻYCIU I TWÓRCZOŚCI
MARII  PAWLIKOWSKIEJ – JASNORZEWSKIEJ. 

Jury przy ocenie prac weźmie pod uwagę: 

  • stronę merytoryczną (prezentacja  zgodna z tematem, główne zagadnienia są dobrze wypunktowane i właściwie ujęte, materiał jest interesujący i uporządkowany we właściwy sposób);
  • stronę językową (zdania budowane są poprawnie, z zastosowaniem właściwego szyku wyrazów; słownictwo na poziomie odpowiednim  dla danego poziomu);
  • kreatywność,
  • sposób wykonania (przemyślana kompozycja, pozytywnie oddziałująca na odbiorcę; prezentacja ciekawa pod względem użytej techniki, starannie wykonana). 

Prezentacja powinna zawierać od 10 do 20 slajdów.

Konkurs przeznaczony jest dla klas 6-8

W przypadku wykrycia plagiatu, praca zostanie wyeliminowana z konkursu. 

Prace przesyłamy do 15 kwietnia do p. Joanny S.-F. (j.sulima@zsprusiec.pl) lub p. Ani B. (a.barwasna@zsprusiec.pl) 😊

ZACHĘCAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE. 

Nagrody gwarantowane, a najlepsza prezentacja zostanie również opublikowana (za zgodą autora) na stronie ogólnopolskiego projektu i podczas szkolnego podsumowania projektu. 

 

Regulamin WIOSENNEGO KONKURSU ŚWIETLICOWEGO

  1. Organizatorem konkursu jest świetlica szkolna w ZS-P w Ruścu.
  2. Cele konkursu.

– zachęcanie uczniów do aktywność twórczej,

– rozwijanie umiejętności plastycznych i językowych,

– rozbudzanie wrażliwości na piękno poetyckich form wyrazu (w przypadku wierszy).

  1. Zasady konkursu.

– konkurs jest przeznaczony dla uczniów klas I-VIII,

– zadanie konkursowe dla uczniów klas I-III to stworzenie portretu Pani Wiosny (technika dowolna, format pracy minimum a4 w układzie pionowym),

– zadanie konkursowe dla uczniów klas IV-VIII to napisanie wiersza, którego tematem będzie wiosna (wiersz może być napisany ręcznie, czytelnym i starannym pismem lub wydrukowany),

– każda praca musi być opisana na odwrocie (imię i nazwisko autora pracy, klasa),

– prace mogą być zgłaszane na konkurs do 7 kwietnia 2025r. do p. Ani B. lub Ani T.

  1. Kryteria oceny prac.
  2. a) samodzielność,
  3. b) oryginalność,
  4. c) zgodność z tematem.

 

  1. Ocena prac – prace oceni powołane jury konkursowe.
  1. Dla zwycięzców konkursu organizatorzy przewidzieli atrakcyjne nagrody.

 

Regulamin Szkolnego Konkursu Matematycznego
dla uczniów klas 1-3 Szkoły Podstawowej
im. Tadeusza Kościuszki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym
w Ruścu

  • 1. Organizator konkursu

Organizatorem konkursu są nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej Szkoły Podstawowej
im. Tadeusza Kościuszki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ruścu.

  • 2. Zagadnienia ogólne
  1. Konkurs skierowany jest do uczniów klas I, II i III Szkoły Podstawowej w Ruścu.
  2. Informacje o konkursie oraz wyniki konkursu będą publikowane na stronie internetowej szkoły.
  • 3. Cele konkursu
  1. Promowanie matematyki jako ważnej dziedziny nauki.
  2. Rozwijanie zainteresowań matematycznych uczniów klas młodszych.
  3. Zachęcanie do podejmowania różnorodnych działań matematycznych.
  4. Motywowanie uzdolnionych matematycznie uczniów do doskonalenia swoich umiejętności w zakresie matematyki.
  • 4. Zakres wiedzy i umiejętności

Uczestnicy konkursu muszą wykazać się umiejętnościami wykraczającymi poza podstawę programową. Zadania konkursowe obejmują zagadnienia z arytmetyki, wiedzy praktycznej
i logicznego myślenia.

  • 5. Zasady konkursu
  1. W konkursie matematycznym mogą wziąć udział chętni uczniowie z klas: 1a, 1b, 2a, 2b, 3a, 3b.
  2. Zapisy do udziału w konkursie zakończą się w dniu 28.03.2025r. (Załącznik nr 1)
  3. Zadania konkursowe opracowują i przygotowują nauczyciele powołani przez Zespół Nauczycieli Edukacji Wczesnoszkolnej w Szkole Podstawowej w Ruścu.
  4. Konkurs zostanie przeprowadzony w dniu 31.03. 2025r.
  5. Uczestnicy będą rozwiązywali zadania testowe w swoich salach lekcyjnych pod nadzorem wychowawcy klasy.
  6. Na rozwiązanie zadań zawartych w teście będą przeznaczone 2 godziny lekcyjne.
  7. W czasie trwania konkursu uczniowie nie mogą korzystać z kalkulatora i własnego brudnopisu.
  8. Zadania rozwiązane na podpisanym przez organizatora brudnopisie będą zaliczane na korzyść ucznia.
  9. Organizatorzy zobowiązani są podpisane prace konkursowe sprawdzić, napisać protokół (załącznik nr 2) i ustalić laureatów konkursu (I, II, III miejsce w każdej z klas biorących udział) do dnia 11.04.2025r.
  10. W sytuacjach wzbudzających wyraźne wątpliwości (np. taka sama liczba punktów)
    – organizatorzy konsultują się z Zespołem Nauczycieli Edukacji Wczesnoszkolnej
    co do zajętego przez ucznia miejsca (ustala się miejsca równoległe lub wyróżnienia).
  11. Wręczenie nagród za I, II, III miejsce z poszczególnych klas odbędzie się podczas najbliższej od rozstrzygnięcia konkursu szkolnej uroczystości.

 

 

Organizatorzy konkursu:

Teresa Łudczak

Aneta Adamczyk

Edyta Majchrzak

Marzena Kamieniak

Dorota Foltyńska

Małgorzata Marciniak

 

Regulamin konkursu czytelniczego dla klas1-3:  „Mistrz pięknego czytania”

 

Termin konkursu: 26.III.2025 r.; 2,3 godz. lekcyjna;

Cele konkursu:

  • popularyzacja książek i czytelnictwa;
  • propagowanie kultury czytelniczej;
  • popularyzacja znajdujących się w zbiorach biblioteki szkolnej książek dla dzieci;
  • wdrażanie do staranności przekazu językowego;
  • wyrabianie nawyku czytania jako formy spędzania wolnego czasu.

Konkurs adresowany jest do uczniów wyłonionych w poszczególnych klasach1-3 Zasady:

  1. I etap konkursu przeprowadzony zostanie w każdej klasie. N-el podczas czytania wybranych tekstów przez dzieci ocenia: płynność, poprawność, wyrazistość, tempo. Wybiera dwie najlepiej czytające osoby ze swojej klasy.
  2. Uczeń czyta fragment wskazany przez jury.
  3. Mistrz pięknego czytania zostanie wyłoniony przez jury w klasie: I, II i III.

Czas czytania – do 2 minut. Po przekroczeniu tego czasu przerywamy prezentację.

Wystąpienia uczestników będą ocenione przez jury, wg poszczególnych kryteriów.

W przypadku braku jednomyślności członków jury przewiduje się możliwość wylosowania i prezentacji tekstu przygotowanego przez komisję konkursową – do2 minut.

Kryteria oceny:

DYKCJA(0-5pkt.),

INTERPRETACJA(0-5pkt.),

WŁAŚCIWY DOBÓR TEKSTU DO OSOBY (0-5 pkt.),

OGÓLNE WRAŻENIE ARTYSTYCZNE (0-5 pkt.)

Nagrody: komisja konkursowa przyzna tytuły „Mistrza i Wicemistrza pięknego czytania”. Możliwe jest przyznanie wyróżnień. Laureaci otrzymają nagrody.

 

 

REGULAMIN XXI POWIATOWEGO KONKURSU „KSIĄŻKA – OBIEKT ARTYSTYCZNY”

ORGANIZATOR:

• Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Józefa Ignacego Kraszewskiego

w Bełchatowie, ul. Kościuszki 9

CELE KONKURSU:

• inspirowanie dzieci do poszukiwania nowych form artystycznych,

• zapis własnych uczuć, marzeń, a także emocji (np. radości, smutku, …) w postaci książek

nie tyle o charakterze informacyjnym, ale raczej w postaci przedmiotu,

• nabycie umiejętności wyrażania siebie, swoich upodobań, za pomocą języka sztuki,

• współpraca biblioteki ze szkołami.

WARUNKI KONKURSU:

• konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych powiatu bełchatowskiego,

• konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas IV-VI oraz VII-VIII,

• przedmiotem konkursu jest przedstawienie dowolną techniką książki, jako „obiekt

artystyczny”,

• prace konkursowe nie powinny być nigdzie dotąd publikowane i nagradzane,

• prace powinny być indywidualne, a jeden uczestnik może przekazać jedną pracę,

• rodzic/opiekun prawny dziecka biorącego udział w konkursie zobligowany jest do

wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w tym wizerunku poprzez

podpisanie i dostarczenie organizatorowi karty zgłoszeniowej z oświadczeniem (według

załączonego wzoru – załącznik nr 1),

• prace należy podpisać godłem (pseudonimem, a nie znakiem graficznym),

• wykorzystanie pracy uczestnika konkursu w celu informacyjno-promocyjnym przez

Bibliotekę jest nieodpłatne oraz nieograniczone czasowo i terytorialnie.

TERMIN:

• prace należy składać do 10 kwietnia 2025 r. w Miejskiej i Powiatowej Bibliotece

Publicznej im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Bełchatowie, ul. Kościuszki 9,

• finał konkursu odbędzie się w maju 2025 r.

NAGRODY:

• prace będą oceniane przez jury powołane przez organizatora,

• laureaci konkursu otrzymają nagrody ufundowane przez organizatora i sponsorów,

• nagrodzone prace będą eksponowane w Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej

im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Bełchatowie.

Regulamin konkursu na najpiękniejszą
ozdobę wielkanocną
1. Organizatorem konkursu jest ZS-P w Ruścu
2. Konkurs na charakter szkolny.
3. Cele konkursu:
– pobudzanie aktywności artystycznej dzieci i młodzieży.
– kultywowanie tradycji świątecznych,
– rozwijanie zdolności manualnych,
– inspiracja do twórczych poszukiwań nowych form plastycznych,
– wymiana artystycznych doświadczeń dzięki konkursowej konfrontacji.
4. Przedmiotem konkursu jest ozdoba wielkanocna – przestrzenna lub płaska, wykonana
dowolnymi technikami. Ozdoba przeznaczona do dekorowania okien, drzwi, stołów,
drzewek. Wielkość dowolna.
5. Kategorie konkursowe
Konkurs przewiduje podział na kategorie wiekowe:
– dzieci w wieku przedszkolnym (dopuszczalna pomoc rodziców),
– dzieci z klas I-III
– dzieci z klas IV-VIII
6. Uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę, która musi zawierać dane autora (imię,
nazwisko, klasę).
7. Prace konkursowe należy składać do 11.04.2025r. do:
p. B. Ucińskiej, A. Trojanowskiej, E. Majchrzak w salach nr: 4, 8 i 13.
Po tym terminie ozdoby nie będą przyjmowane.
8. Organizator powołuje Komisję Konkursową, która ocenia prace konkursowe. Ocenie
będzie podlegać zgodność z wytycznymi regulaminu, estetyka wykonania pracy, ogólny wyraz
artystyczny, oryginalność pomysłu oraz użyte materiały. Komisja konkursowa przyzna nagrody
dla laureatów w każdej kategorii wiekowej. Komisja ma prawo przyznania dwóch
równorzędnych miejsc i wyróżnień.
Ocena Komisji jest ostateczna i niepodważalna.
9. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas apelu świątecznego 16.04.2025r.
Prace konkursowe przechodzą na własność organizatora.
10. Uczestnik przystępując do konkursu, wyraża zgodę na dokumentowanie jego twórczości
w formie rejestracji fotograficznej i jej prezentacji na stronie ZS-P w Ruścu. Uczestnik wyraża
zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w zakresie niezbędnym do
przeprowadzenia konkursu oraz wykorzystania wizerunku do celów promocyjnych
Organizatora. Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego
regulaminu.
Informacje w sprawie rekrutacji na rok szkolny 2025/2026
do przedszkola publicznego i klas pierwszych
prowadzonych przez Gminę Rusiec
(do pobrania w załącznikach poniżej)
Regulamin Konkursu:
„Talerz Zdrowego Żywienia 3D”
1. Organizator konkursu:
1.1. Konkurs organizowany jest przez ZS-P w Ruścu.
1.2. Osobą odpowiedzialną za przebieg konkursu jest p. Ilona Kamieniak
2. Cele konkursu:
2.1. Propagowanie zasad zdrowego odżywiania wśród uczniów.
2.2. Rozwijanie kreatywności i zdolności manualnych uczniów.
2.3. Poszerzenie wiedzy na temat prawidłowego żywienia i roli składników odżywczych w diecie.
3. Uczestnicy konkursu:
3.1. Konkurs jest adresowany do uczniów klas 4-8.
3.2. Udział w konkursie jest dobrowolny.
4. Tematyka konkursu:
4.1. Zadaniem uczestników jest stworzenie modelu 3D przedstawiającego
„Talerz zdrowego żywienia” zgodnie z aktualnymi zaleceniami dietetycznymi.
4.2. Model powinien ukazywać równowagę między głównymi grupami żywności: warzywa i owoce, produkty zbożowe, produkty białkowe, mleko i produkty mleczne, tłuszcze.
5. Zasady wykonania prac:
5.1. Model powinien zostać wykonany w formie przestrzennej (3D).
Co to znaczy? 3D oznacza, że Wasz „Talerz zdrowego żywienia” nie może być płaski jak kartka papieru. Powinien wyglądać jak prawdziwe przedmioty, które można dotknąć i obejrzeć z każdej strony!
5.2. Do wykonania modelu można wykorzystać dowolne materiały, takie jak papier, karton, plastelina, masa solna, materiały recyklingowe, itp.
5.3. Wymiary pracy nie powinny przekraczać [40 cm x 40 cm x 40 cm].
5.4. Każda praca powinna być podpisana (imię i nazwisko autora, klasa).
6. Kryteria oceny prac:
6.1. Zgodność z tematem i aktualnymi zaleceniami zdrowego żywienia.
6.2. Kreatywność i oryginalność wykonania.
6.3. Estetyka i jakość wykonania pracy.
6.4. Samodzielność wykonania pracy.
7. Terminy:
7.1. Prace należy dostarczyć do 14 lutego 2025 r. do sali 14.
7.2. Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się podczas najbliższego apelu szkolnego.
8. Nagrody:
8.1. Organizator przewiduje nagrody dla autorów najlepszych prac:
I miejsce: [nagroda rzeczowa, dyplom].
II miejsce: [nagroda rzeczowa, dyplom].
III miejsce: [nagroda rzeczowa, dyplom].
8.2. Wszystkim uczestnikom konkursu zostaną wręczone dyplomy za udział.
9. Postanowienia końcowe:
9.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie w uzasadnionych przypadkach.
9.2. Prace złożone na konkurs nie będą zwracane.
9.3. Zgłoszenie pracy do konkursu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

 

 

Regulamin
Świetlicowego Konkursu Plastycznego
NAJŁADNIEJSZA KARTKA ŚWIĄTECZNA

Organizator: 
świetlica szkolna w ZS-P w Ruścu

Cele:  

  • rozwijanie twórczej aktywności plastycznej dzieci i młodzieży
  • rozbudzanie wyobraźni i kreatywnego myślenia
  • promowanie osiągnięć  plastycznych dzieci i młodzieży
  • kultywowanie tradycji wykonywania kartek świątecznych

Warunki uczestnictwa:

  1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I-VIII ZS-P w Ruścu.
  2. Prace zostaną ocenione w dwóch kategoriach: pierwsza dla uczniów klas I-III i druga dla uczniów klas IV-VIII.
  3. Tematyka prac: Święta Bożego Narodzenia.
  4. Format prac: minimum A5 (bez życzeń, kartka może być jednostronna lub rozkładana)
  5. Technika dowolna.
  6. Do każdej pracy należy dołączyć informację zawierającą imię i nazwisko autora oraz klasę.
  7. Prace należy dostarczyć do koordynatorów do 13.12.2024 r.
  8. Oceny prac dokona jury powołane przez OrganizatoraLaureaci otrzymają dyplomy i nagrody rzeczowe.
  9. Rozstrzygnięcie konkursu 20 grudnia 2024 r.
  10. Prace zgłoszone do konkursu przechodzą nieodpłatnie na własność i nie będą zwracane. Organizator zastrzega sobie prawo do publikowania prac konkursowych.
  11. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.

Zapraszamy do udziału w konkursie

 

Regulamin konkursu kulinarnego

dla  uczniów klas V- VIII szkół podstawowych

pn. „Nie marnuj żywności – Żywność to wartość”

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przygotowało także swoją kampanię, w której prezentuje 4 proste zasady niemarnowania żywności (4P): planuj zakupy, przetwarzaj żywność, przechowuj w odpowiedni sposób i podziel się! oraz kampanię dotyczącą terminów przydatności do spożycia żywności „Należy spożyć do…” i „najlepiej spożyć przed…”.

Organizator, temat i cel konkursu:

  1. Organizatorem Konkursu jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
  2. Temat Konkursu: „Nie marnuj żywności – Żywność to wartość”.
  3. Cele Konkursu:

1) przeciwdziałanie marnowaniu żywności;

2) włączenie dzieci w kreowanie pozytywnych postaw, tj. niemarnowania żywności;

3) podkreślenie, jak ważna jest żywność w życiu codziennym – warto ją szanować.

Uczestnictwo w Konkursie

  1. Konkurs jest adresowany wyłącznie do uczestników indywidualnych – osób fizycznych.
  2. Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie uczniowie klas V-VIII szkół podstawowych.
  3. Uczestnik musi posiadać zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na udział w Konkursie.
  4. Zadanie konkursowe (dalej: „przepis kulinarny” lub „dzieło” lub „praca konkursowa”) powinno być wykonane samodzielnie.
  1. Do Konkursu Uczestnik może zgłosić nie więcej niż jeden przepis kulinarny.
  2. Organizator odrzuci prace konkursowe, które maja znamiona plagiatu lub są grupowe.

Zadanie konkursowe

  1. Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu i przekazaniu do Organizatora dzieła w postaci zaprojektowanej i wykonanej samodzielnie karty z książki kucharskiej zawierającej autorski przepis kulinarny wraz ze zdjęciem potrawy.
  1. Przepis kulinarny powinien dotyczyć tematu niemarnowania żywności.
  2. Praca będzie obejmować:

1) Kartę z książki kucharskiej zaprojektowaną przez ucznia z przepisem kulinarnym zawierającym: nazwę potrawy, wyszczególnienie składników, sposób przygotowania oraz zdjęcie potrawy przygotowanej na podstawie przepisu kulinarnego. Technika wykonania karty dowolna, płaska nie trój wymiarowa.

Format A4 (21cm × 29,7 cm). Zdjęcie potrawy wykonane techniką cyfrową, poziomo, na jasnym tle, rozmiar min 2560 x 1920 pikseli, rozdzielczość min. 72 dpi, format pliku: pdf.;

2) Zarówno w treści przepisu jak i na zdjęciu potrawy nie mogą być widoczne marki produktów spożywczych oraz wizerunki osób.

3) Przepis ma zachęcać i odnosić do ograniczania marnotrawstwa żywności.

Udział w konkursie polega na dostarczeniu do Organizatora pracy konkursowej tj. zaprojektowanej i wykonanej karty z książki kulinarnej z przepisem kulinarnym związanym z niemarnowaniem żywności oraz wkomponowanym w nią zdjęciem potrawy. Przekazanej w formacie PDF., oraz 3 załączniki.

  1. Uczestnik konkursu przekazuje do p. Anny Trojanowskiej pracę i wypełnione i podpisane formularze zgłoszenia (załącznik nr 1) oraz dwa pozostałe załączniki w terminie do 29 listopada 2024 r. do godz.10.00.

Załącznik nr 1 do Regulaminu konkursu kulinarnego_11.09

Załącznik nr 2 do Regulaminu konkursu kulinarnego_11.09

Załącznik nr 3 do Regulaminu konkursu kulinarnego_11.09


Regulamin konkursu plastycznego

dla  uczniów klas I-IV szkół podstawowych

pn. „Nie marnuj żywności – Żywność to wartość”

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przygotowało także swoją kampanię, w której prezentuje 4 proste zasady niemarnowania żywności (4P): planuj zakupy, przetwarzaj żywność, przechowuj w odpowiedni sposób i podziel się! oraz kampanię dotyczącą terminów przydatności do spożycia żywności „Należy spożyć do…” i „najlepiej spożyć przed…”.

Organizator, temat i cel konkursu:

  1. Organizatorem Konkursu jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
  2. Temat Konkursu: „Nie marnuj żywności – Żywność to wartość”.
  3. Cele Konkursu:

1) przeciwdziałanie marnowaniu żywności;

2) włączenie dzieci w kreowanie pozytywnych postaw, tj. niemarnowania żywności;

3) podkreślenie, jak ważna jest żywność w życiu codziennym – warto ją szanować.

Uczestnictwo w Konkursie

  1. Konkurs jest adresowany wyłącznie do uczestników indywidualnych – osóbfizycznych.
  1. Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie uczniowie klas I-IV szkół podstawowych.
  2. Uczestnik musi posiadać zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na udział w Konkursie.
  3. Zadanie konkursowe (dalej: „plakat” lub „dzieło” lub „praca konkursowa”) musi być wykonane samodzielnie.
  1. Do Konkursu Uczestnik może zgłosić nie więcej niż jedną pracę konkursową.
  2. Organizator odrzuci prace konkursowe, które maja znamiona plagiatu lub nie są samodzielne czy grupowe.

Zadanie konkursowe

  1. Zadanie konkursowe polega na samodzielnym przygotowaniu i przekazaniu do Organizatora dzieła plastycznego w postaci plakatu.
  1. Plakat powinien dotyczyć tematu niemarnowania żywności.
  2. Plakaty mogą przedstawiać:

1) sposoby, jak można zapobiegać marnowaniu żywności;

2) zachęty do ograniczania marnotrawstwa;

3) porady kulinarne, które pomogą ograniczyć marnowanie;

4) zalety, które wynikają z ograniczenia marnowania żywności;

5) wyjaśnienia, dlaczego marnowanie jest istotnym problemem;

6) informacje dotyczące rozróżnienia dwóch dat przydatności do spożycia „Należy spożyć do…”, a „najlepiej spożyć przed…”;

7) inne treści, które w pozytywny sposób będą nawiązywać do niemarnowania żywności.

  1. Praca konkursowa jest w formacie A2 (wymiary A2 to 42 x 59,4 cm).

Praca konkursowa powinna być  podpisana na odwrocie w sposób czytelny drukowanymi literami. Informacje na odwrocie powinny zawierać: imię i nazwisko autora, klasę, nazwę i adres szkoły, do której uczęszcza Uczestnik konkursu.

  1. Uczestnik konkursu przekazuje do p. Anny Trojanowskiej oryginał pracy, wypełniony i podpisany formularza zgłoszenia (załącznik nr 1) oraz dwa pozostałe załączniki w terminie do 29 listopada 2024 r. do godz.10.00.

Załącznik nr 1 do Regulaminu konkursu plastycznego_11.09

Załącznik nr 2 do Regulaminu konkursu plastycznego_11.09

Załącznik nr 3 do Regulaminu konkursu plastycznego_11.09

 

——————————————————–
Choinki i nie tylko w charytatywnej akcji Polskiego Radia
Zapraszamy naszych uczniów do dołączenia do charytatywnej akcji „Choinki Jedynki”.
W jej ramach uczniowie mogą przygotować prace plastyczne ukazujące emocje
i symbole związane ze Świętami Bożego Narodzenia.
Koordynatorami akcji w naszej szkole są p. Wojtek i p. Ania B.
Prace możemy zgłaszać do 23 listopada, zatem koordynatorzy czekają na nie do 20 listopada br.  🙂
Więcej informacji pod linkiem
https://www.polskieradio.pl/544/11176/Artykul/3438121,Choinki-Jedynki-POMAGAMY-XXIII-edycja-akcji-charytatywnej-Programu-1-Polskiego-Radia

 

————————————————-

UWAGA!!! 

Opiekun Samorządu Uczniowskiego ogłasza 2 konkursy p.h.

,,Przepis na udane koleżeństwo lub przyjaźń”.

 1) literacki – należy napisać przepis lub instrukcję na powyższy temat;

2) leporello – książeczka – harmonijka;

! Prace powinny być wykonane samodzielnie i podpisane pseudonimem,

a na odwrocie imię, nazwisko i klasa.

Prace należy dostarczyć do p. Joanny S.-F. do dnia 29 listopada 😊

NAGRODY GWARANTOWANE


 

 

Godziny dostępności

Godziny dostępności dla uczniów i rodziców w I półroczu roku szkolnego 2024-2025

Godziny dla rodziców:

  • 10 września 2024 r. godz. 16.00-17.00
  • październik 2024 r. informacja w tabeli
  • 20 listopada 2024 r. godz. 16.00-17.00
Lp. Nauczyciel Godziny dla uczniów Godziny dla rodziców

październik 2024

Godziny dla rodziców

grudzień 2024 r.

Godziny dla rodziców

styczeń 2025 r.

1.  Anna Barwaśna  Środa 15.15- 16.00  10.10.24 r. godz. 15.15-16.00  16.12.24 r. godz. 15.40-16.40  30.01.25 r. godz. 15.15-16.15
2.  Julita Pluta  Wtorek 14.30-15.00

 

Środa 14.30 – 15.00

 1.10.24 r.
godz. 14.30 – 15.002.10.24 r. godz.
14.30 – 15.00
 3.12.24 r.
godz. 14.30 – 15.004.12.24 r.
godz. 14.30 – 15.00
 07.01. 25 r.
godz. 14.30 – 15.0008.01. 25 r.
godz. 14.30 – 15.00
3.  Małgorzata Marciniak  Środa 14.35-15.35  7.10.24 r.
godz. 13.30-14.30
 2.12.24 r.
godz. 13.30-14.30
 13.01.25 r.
godz. 13.30-14.30
4.  Grażyna Dolata  Czwartek 7.00-8.00  7.10.24 r.
godz. 7.00-8.00
 2.12.24 r.
godz. 7.00-8.00
 13.01.25 r.
godz. 7.00-8.00
5.  Michał Górnicki  Piątek 7.10-7.55  7.10.24 r.

godz. 12.50-13.35

 3.12.24 r.

godz.  12.50-13.35

 07.01.25 r.

godz. 12.50-13.35

6.  Małgorzata Grzelak  Środa 7.00-7.45  2.10.24 r. godz. 11.50-12.35  4.12.24 r. godz. 11.50-12.35  8.01.25 r. godz. 11.50-12.35
7.  Urszula Kowalska  Poniedziałek 13.35-14.35  2.10.24 r. godz. 9.50-10.50  3.12.24 r. godz. 10.45-11.30  7.01.25 r. godz. 10.45-11.30
8.  Teresa Łudczak  Poniedziałek

13.40 – 14.40

 08.10.2024 r.

12.50 – 13.50

 03.12.2024 r.

12.50 – 13.50

 07.01.2025 r.

12.50 – 13.50

9.  Joanna Sulima – Flaszka  Środa

14.30-15.30

 09.10.2024r.

10.45-11.45

 04.12.2024r.

10.45-11.45

 08.01.2025r.

10.45-11.45

10.  Aneta Adamczyk  środa

7.00-8.00

 9 X 2024

7.00-8.00

 

 4 XII 2024

7.00-8.00

 

 8 I 2024

7.00-8.00

 

11.  Monika Topolska Piątek 14.30-15.00  4.10.24 r.

14.30-15.00

 6.12.24 r.

14.30-15.00

 10.01.25 r.

14.30-15.00

12.  Edyta Majchrzak  wtorek 14.25-15.10  1X2024 godz. 8.45-9.30  3XII2024 godz. 8.45-9.30  7I2025 godz. 8.45-9.30
13.  Beata Ucińska  Środa 14.25-15.25  01.10.24 r.

godz.10.45-11.45

 04.12.24 r.

godz. 9.30-10.30

 08.01.25 r.

godz. 9.30-10.30

14.  Ilona Kamieniak  Środa 14.25-15.25  02.10.24 r.

godz. 10.45-11.30

 04.12.24 r.

godz. 10.45-11.30

 15.01.25 r.

godz. 10.45-11.30

15.  Iwona Kurzawa  Piątek 14.25-15.25  7.10.24 r. godz. 9.40-10.40  2.12.24 r. godz. 10.45-11.30  13.01.25r. godz. 10.45-11.30
16.  Wojciech Foręc  Poniedziałek 14.25-15.25  21.10. 24 r. godz. 8.00- 8.45

 

 9.12.24r. godz. 8.00 – 8.45  13.01. 25 r. Godz. 8.00-8.45
17.  Elżbieta Pilarczyk-Janus  Środa i czwartek godz. 12:35-13:00  7. i 8. 10.24r

godz -13.30-14.00

 9. i 10.12.24r.

Godz. 13.30-14.00

 13.i 14.01.25r

Godz. 13.30-14.00

18.  Anna Trojanowska  Środa

godz. 15.25- 16.10

 8.10.24 godz. 9.50-10.35  4.12.2024 godz. 9.50-10.45  14.01.2025 godz. 9.50-10.45
19.  Robert Trojanowski  Wtorek godz. 15.25- 16.25

 

 8.10.24 godz. 15.25- 16.25

 

 3.12.2024 godz. 15.25- 16.25

 

7.01.2025 godz. 15.25- 16.25

 

20.  Marzena Kamieniak  Poniedziałek godz.13.45-14.30  07.10.24 r.
godz. 9.50 – 10.35
 02.12.24 r.
godz. 9.50 – 10.35
 13.01.24 r.
godz. 9.50 – 10.35
21.  Dorota Foltyńska Poniedziałek 7.00-7.30

Środa 7.00-730

Piątek 7.00-7.30

 01.10.24r.
godz. 15.00-16.00
 03.12.24r.
godz. 15.00-16.00
  07.01.25r.
godz. 16.00
22.  Agata Majchrzak  Wtorek

Godz. 14.45-15.45

 01.10.24r.
Godz. 14.45-15.45
 03.12.24r.
Godz. 14.45-15.45
   07.01.25r.

Godz. 14.45-15.45

 

23.  Aneta Grabarz  Wtorek

Godz. 7.00 – 8.00

 8.10.24 r.
godz. 7.00 – 8.00
 2.12.24 r.
godz. 7.00 – 8.00
 13.01.25 r.
godz. 7.00 – 8.00
24.  Mariusz Studziński  Poniedziałek

14.40- 15.40

07.10. 2024r.

14.40- 15.40

 

 02.12.2024r.

14.40- 15.40

 

 13.01.2025r.

14.40- 15.40

 

25.  Magdalena Klimas  Poniedziałek

14.05-15.05

 07.10.2024 r.

14.05-15.05

 02.12.2024r.

14.05-15.05

 13.01.2025r.

14.05-15.05

26.  Magdalena Puchała  Wtorek

12.50-13.35

 08.10.2024r

8.00-8.45

 O3.12.2024r.

14.30-15.15

 14.01.2025r.

14.30-15.15

27. Ochocka Ilona Piątek 14.30 -15.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNO- TECHNICZNEGO
NA NAJPIĘKNIEJSZĄ OZDOBĘ BOŻONARODZENIOWĄ

(do pobrania poniżej, po kliknięciu linku)

 

regulamin (2)


 

Konkurs plastyczny

JESIENNE LIŚCIE

  1. Organizator konkursu: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ruścu.
  2. Koordynator konkursu: Julita Pluta, Elżbieta Pilarczyk-Janus, Magdalena Klimas.
  3. Cele konkursu:
  • Ukazanie piękna otaczającego nas krajobrazu.
  • Stwarzanie możliwości prezentacji swoich dokonań w środowisku szkolnym i lokalnym.
  • Wzmacnianie poczucia własnej wartości uczestników.
  • Rozwijanie wyobraźni i umiejętności posługiwania się różnymi technikami plastycznymi.
  • Poszerzanie zainteresowania najbliższym otoczeniem.
  1. Do uczestnictwa w konkursie zapraszamy uczniów klas 1-3, w tym niepełnosprawnych.
  2. Wymagania konkursowe:
  • Praca plastyczna obrazująca wybrane liście, wykonana dowolną techniką, można wykorzystać dary jesieni.
  • Format pracy max do A4,
  • Metryczka zawierająca dane uczestnika (imię i nazwisko oraz klasę),
  • Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na prezentację prac na stronie internetowej i w placówce organizatora,
  • Prace konkursowe należy składać do sali SI do 11.2024 r.
  1. Kryteria oceniania:

Grupa wiekowa: klasy 1 – 3 ( w tym uczniowie niepełnosprawni)

Możliwość zmiany kryteriów oceniania uzależniona od ilości napływu prac.

Komisja konkursowa powołana przez koordynatora będzie oceniać prace pod kątem:

  • zgodności z tematem,
  • samodzielności i włożonego wysiłku,
  • pomysłowości,
  • estetyki wykonania.
  1. Prace konkursowe przechodzą na własność organizatora konkursu.

 

Regulamin konkursu: ,, Plakat – tabliczka mnożenia’’
Cele konkursu:
1. Rozwój umiejętności plastycznych i matematycznych
2. Pobudzenie kreatywności i inwencji twórczej wśród dzieci
3. Popularyzowanie uzdolnień matematycznych
4. Stworzenie możliwości sprawdzenia przez uczniów poziomu wiedzy i
umiejętności w dziedzinie matematyki
Zasady konkursu:
1. Uczestnikami konkursu mogą być uczniowie klas 3-4
2. Warunkiem udziału w konkursie jest oddanie pracy a formacie A3 lub lapbooka
3. Plakat powinien zawierać najważniejsze informacje o tabliczce mnożenia,
ciekawostki
4. Do pracy należy dołączyć karteczkę lub podpisać imieniem, nazwiskiem i klasa
5. Do konkursu uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę
6. Prace przechodzą na własność organizatora
Zasady i kryteria oceniania:
1. Przy ocenianiu oceniane będą:
a) samodzielność
b) pomysłowość
c) oryginalność
d) zgodność z tematyką
Pracę należy oddać do 12.11.2024 do pani G. Dolaty


 

 

Ogólnopolski konkurs plastyczny „Ja i Król Maciuś Pierwszy”

 

Uczestnikami konkursu mogą być dzieci i młodzież w wieku szkolnym i przedszkolnym.

  1. Tematyka konkursu:

– aktualność idei głoszonych przez Króla Maciusia

– Przygody Króla Maciusia

– Postrzeganie Króla Maciusia przez jego rówieśników

  1. Warunki uczestnictwa:

Każdy uczestnik może wykonać jedną pracę w formacie nie mniejszym niż A3, w dowolnie wybranej technice:

– malarstwo (tempera, klejówka, kredki, tusze kolorowe, collage, farby olejne, akwarele, pastele suche i olejne)

– malarstwo na tkaninie

– rysunek i grafika (linoryt, drzeworyt, monotypia)

– tkanina artystyczna (batik)

– ceramika

  1. Termin składania prac upływa 8 listopada 2024r.
  2. Prace zgłoszone do konkursu przechodzą nieodpłatnie na własność organizatora i nie będą zwracane.

 

Ogólnopolski konkurs plastyczny

„Święty Mikołaj świadek wiary i opiekun rodziny”

 

  1. Konkurs organizowany jest w ramach Orszaku św. Mikołaja. Prace można zgłaszać w dwóch kategoriach: uczniowie klas 1-3 i uczniowie klas 4-8.
  2. Każdy uczestnik konkursu wykonuje jedną pracę plastyczną, której tematem jest Święty Mikołaj świadek wiary i opiekun rodziny.
  3. Prace konkursowe muszą być pracami własnymi, niepublikowanymi wcześniej oraz nieprzedstawionymi na innych konkursach.
  4. Prace oddajemy w terminie do 10 listopada (uczniowie, którzy przekażą prace na konkurs otrzymają formularz zgłoszeniowy do podpisu przez rodzica/ opiekuna).
  5. Organizator zastrzega sobie prawo publikowania i reprodukowania prac konkursowych.

 

Kryteria oceny prac:

– Do konkursu kwalifikowane będą jedynie prace przedstawiające postać św. Mikołaja, biskupa Myry. Prace przedstawiające komercyjne wyobrażenia św. Mikołaja (jako baśniowej postaci z Laponii) nie będą brane pod uwagę.

– Kryteria oceny prac:

  1. a) zgodność pracy z tematem
  2. b) walory artystyczne
  3. c) stopień trudności wykonanej pracy
  4. d) jakość wykonania i dobór techniki plastycznej
  5. e) oryginalność oraz pomysłowość.

Prace nie spełniające zasad udziału w konkursie nie zostaną zakwalifikowane do oceny.

Prace nie mogą być grupowe.

Proponowany format prac to A3

Prace mogą być wykonane dowolna techniką plastyczną (np. ołówek, kredka, farby plakatowe, akwarela, tempera, pastele suche, pastele olejne, collage).

TEMATY PRAC KONKURSOWYCH (każdy uczestnik przedstawia wybrany jeden temat):

– I Ty możesz być św. Mikołajem w rodzinie

– I Ty możesz być św. Mikołajem w szkole

– I Ty możesz być św. Mikołajem wśród bliskich i znajomych

– I Ty możesz być św. Mikołajem wśród rówieśników

– I Ty możesz być św. Mikołajem wobec spotkanych ludzi

– Z okazji przypadającej w 2024 roku rocznicy 550- lecia powstania Województwa Lubelskiego proponujemy dodatkowy temat konkursowy: I Ty możesz być św. Mikołajem w Lublinie i Województwie Lubelskim.

 


 

 

Regulamin konkursu plastycznego „Jesienny wianek”

Cele konkursu

  1. Rozwój umiejętności plastycznych wśród dzieci.
  2. Rozbudzenie wyobraźni, inwencji twórczej i kreatywności.
  3. Uwrażliwienie na piękno natury.
  4. Popularyzacja działań plastycznych
    i poszerzanie wiedzy z zakresu różnych technik plastycznych.
  5. Kształtowanie poczucia estetyki.

 

Zasady uczestnictwa

  1. Uczestnikami konkursu mogą być uczniowie klas I-VIII.
  2. Warunkiem udziału w konkursie jest oddanie przez ucznia przestrzennej pracy plastycznej w dowolnym formacie.
  3. Praca może być wykonana w dowolnej technice.
  4. Wianek ma być pracą  przestrzenną , a zatem może zostać wykonany na gotowej bazie (np. drewnianej, kupionej w sklepie lub wykonanej samodzielnie z drutu, tektury lub innego materiału). Wykonanie pracy polega na oklejeniu, ozdobieniu bazy jesiennymi ozdobami (liśćmi, kasztanami, jarzębiną lub  innymi elementami nawiązującymi do jesieni. Elementy te mogą także być wykonane z papieru, bibuły lub innych materiałów).
  5. Pracę konkursową należy zaopatrzyć w bilecik, a na nim umieścić informację, kto jest autorem pracy i do jakiej klasy uczęszcza.
  6. Do konkursu uczestnik może zgłosić jedną pracę.
  7. Prace przechodzą na własność organizatora konkursu. Zostaną wykorzystane do ozdobienia szkolnej świetlicy.

 

Zasady i  kryteria oceny konkursu

  1. Prace będą oceniane w dwóch grupach wiekowych:
  1. a) klasy 1-3,
  2. b) klasy 4-8.
  1. Przy ocenie prac komisja konkursowa weźmie pod uwagę w szczególności:
  1. a) Samodzielność wykonania pracy
  2. b) Oryginalność i pomysłowość w wykonaniu pracy konkursowej
  3. c) Zgodność z tematyką konkursu
  4. d) Walory estetyczne pracy

 

 

Prace oddajemy do dnia 12 listopada 2024 do p. Ani B. lub p. Ani T.

 

Na zwycięzców czekają  nagrody !!! 😉


 

 

 

Regulamin konkursu „Jesienne krajobrazy” dla uczniów klas I-III

Ideą konkursu jest zwrócenie uwagi na piękno otaczającego nas świata,
czyli świata przyrody, a przede wszystkim urokliwej pory roku, jaką jest jesień. Przybliżenie piękna tej pory roku ułatwiają bliżej poznane i popularyzowane techniki plastyczne, które w wydaniu dzieci są bardziej wyjątkowe.

CELE KONKURSU:

  • Kształtowanie i rozwój wrażliwości i wyobraźni plastycznej.
  • Propagowanie różnych technik plastycznych.
  • Doskonalenie warsztatu plastycznego.
  • Prezentacja możliwości twórczych dzieci.

WARUNKI KONKURSU:

Prace należy wykonać dowolną płaską techniką.

Format pracy  A4.

Do konkursu dopuszczone zostaną tylko prace samodzielne.

Każda zgłoszona do konkursu praca bez względu na formę powinna być opatrzona metryczką zawierającą dane:

-imię i nazwisko autora,

– klasa.

PRACE PROSIMY DOSTARCZAĆ DO DNIA 25 października  2024 r. do sali nr 10.

Prace przyniesione po tym terminie nie będą brane po uwagę.

Ocena jury jest ostateczna i nieodwołalna.

Kryteria oceny prac: samodzielność, oryginalność, pomysłowość, walory estetyczne.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo publikowania prac konkursowych na stronie internetowej szkoły.

Powodzenia!!!

 

Teresa Łudczak


 

INFORMACJA DLA RODZICÓW I UCZNIÓW

W piątek, 11 października 2024 r., będziemy  szkole obchodzili Dzień Edukacji Narodowej.

W związku z tym, że uroczysty apel zaplanowany jest na godzinę 13.45, odwozy uczniów z Dąbrowy Rusieckiej po 6-ej godzinie lekcyjnej nie odbędą się.

Uczniowie z klas 1-6 i przedszkolaki z tej miejscowości odjadą do domu kursem po 7-ej godzinie lekcyjnej, czyli około godziny 15.12.

Zajęcia lekcyjne w tym dniu odbędą się według planu, który został udostępniony uczniom

przez wychowawców klas.


 

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO

 „SZKOLNY KALENDARZ NA CZTERY PORY ROKU”

 

  1. Organizator – Rada Rodziców w ZS-P w Ruścu i świetlica szkolna.
  2. Uczestnicy konkursu – uczniowie klas I-III i IV-VIII.
  • Cele konkursu:
  • pobudzenie wyobraźni plastycznej dzieci.
  • pobudzanie aktywności twórczej i rozwijanie wyobraźni dzieci;
  • rozwijanie zainteresowań dzieci sztuką;
  • rozwijanie zainteresowań dzieci zmianami w porach roku;
  • promowanie działań twórczych dzieci – plastycznych.

 

  1. Zadanie konkursowe
  • zadanie konkursowe polega na stworzeniu pracy plastycznej, której tematem będzie wybrana pora roku,
  • PRACA MUSI BYĆ WYKONANA NA PAPIERZE FORMATU A4 W UKŁADZIE POZIOMYM,
  • preferowane techniki malarskie i rysunkowe (kredki, mazaki, akwarele, farby plakatowe, akrylowe, olejne, pastel suchy, olejny, techniki mieszane z ww.),
  • uczestnik konkursu może wykonać TYLKO 1 PRACĘ przedstawiającą wybraną porę roku
  • każda praca powinna być cała pokryta kolorem, tzn. zarysowana lub pomalowana (Kolor nieba nigdy nie jest biały, a kolor chmur uzależniony jest od pory roku i aury (np. białe chmury w słoneczny dzień, ciemne, kiedy pada deszcz lub jest burza),
  • uwaga: prace z przyklejanych liści, traw itp. oraz wyklejanek bibułowych itp. nie będą brane pod uwagę w ocenach konkursowych!
  • wszystkie prace muszą być dostarczone do p. Ani Barwaśnej do 18 PAŹDZIERNIKA 2024 R. opisane na TYLNEJ STRONIE.

Muszą znaleźć się następujące informacje:

– imię i nazwisko autora pracy

– klasa

– określenie pory roku, jaka jest przedmiotem pracy.

 

  1. Ocena prac i nagrody.

Prace oceni powołane jury. Zwycięzcy otrzymają atrakcyjne nagrody.

  1. Ustalenia końcowe

Wybrane zwycięskie prace zostaną wykorzystane do stworzenia kalendarza, który Rada Rodziców opracuje i będzie sprzedawała wśród szkolnej i lokalnej społeczności.

 

ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2024-2025

w ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W RUŚCU

Organizacja pracy szkoły w dniu 2 września 2024 r.

Przywozy uczniów rozpoczną się od godziny 8.00 zgodnie z kolejnością harmonogramu dowozów na rok szkolny 2024/2025  (przystanki bez zmian).

Autobus 1

Przystanki

Leśniaki – godz. 7.55

Pawłów – godz. 7.59

Kuźnica – godz.8.03

Kol. Rusiec I– godz. 8.15

Zalasy – godz. 8.20

Antonina – godz. 8.25

Kolonia Rusiec II -8.30

Autobus 2

Przystanki

Jastrzębice – godz. 800

Korablew-Zagrodniki – godz.818

Korablew – godz. 820

Dębina – godz. 8.30

Dąbrowa Rusiecka (kl. I-VIII) – godz. 8.35

UWAGA!!!!

Uczniowie z Dąbrowy Rusieckiej przyjeżdżają do szkoły

jednym autobusem (klasy I-III i IV-VIII)

 

9.00 – 9.50 msza św.

9.50 – 10.00 przejście pod opieką wychowawców do szkoły

10.00- 11.00 uroczysty apel w sali gimnastycznej

11.00-11.30 – spotkania z wychowawcami klas

Około godziny 11.30 rozpoczną się odwozy uczniów pod opieką wychowawców klas i wychowawców świetlicy

  • 11.30 Dąbrowa Rusiecka (kl.1-3, przedszkole)
  • 11.30 Kuźnica – Pawłów
  • 11.45. Jastrzębice – Korablew
  • 11.45 Dąbrowa Rusiecka (kl.4-8) – Antonina- Zalasy-Kolonia Rusiec-Dębina

 

 

————————————————
Aktualizacja kont Rodzica i Ucznia w naszym e-dzienniku
W związku ze zmianami w Dzienniku, każdy Rodzic i Uczeń będzie musiał samodzielnie – bez udziału Szkoły – zaktualizować swoje konto w Dzienniku.
  • Jak zaktualizować konto Ucznia i Rodzica?
    Proces aktualizacji konta obejmuje 3 kroki.
    Krok 1: Uczeń i Rodzic logują się do Dziennika (wybierając opcję „Logowanie przed zmianą”).
    Krok 2: Uczeń i Rodzic potwierdzają dane, wpisując ostatnie 4 cyfry numeru PESEL Ucznia.
    Krok 3: Uczeń i Rodzic wybierają typ konta (konto zwykłe lub konto eduVULCAN)
    Dowiedz się więcej o typach kont w Dzienniku VULCAN.
    Konto można zaktualizować używajac aplikacji Mobilnej Dzienniczek VULCAN. Aplikacja wyświetli komunikaty informujące użytkownika o kolejnych krokach.
    UWAGA: Aby wybrać zwykłe konto, konieczne jest zaktualizowanie konta przy użyciu Dziennika VULCAN (strona www).
Aby wesprzeć Rodziców i Uczniów w procesie aktualizacji kont, przygotowano dodatkowe informacje:

—————————————————————————————————————————–

INFORMACJA DLA RODZICÓW UCZNIÓW KLAS 1 – 8

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie udzielania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i materiały ćwiczeniowe  uczniowie klas 1 – 8 otrzymują bezpłatnie wszystkie podręczniki oraz materiały edukacyjne
i ćwiczeniowe do wybranych obowiązkowych zajęć edukacyjnych.

Dotacją nie są objęte podręczniki i materiały ćwiczeniowe do religii. Rodzice ich zakupu dokonują we własnym zakresie.

Poniżej (w pliku do pobrania) zestaw obowiązujących podręczników do religii
w roku szkolnym 2024-2025 (ćwiczenia są częścią podręczników):

podręczniki-INFORMACJA-DLA-RODZICÓW-UCZNIÓW-KLAS-1

—————————————————————————————————————————

Harmonogram dowozów uczniów w roku szkolnym 2024/2025.

Przystanki, godziny przywozów i osoby sprawujące opiekę nad uczniami w autobusach pozostają bez zmian. Godziny przyjazdów i odjazdów są godzinami przybliżonymi.

Autobus 1

Przystanki

Leśniaki – godz. 6.55

Pawłów – godz. 6.59

Kuźnica – godz. 7.03

Kol. Rusiec I– godz. 7.15

Zalasy – godz. 7.20

Antonina – godz.  7.25

Kolonia Rusiec II – godz. 7.25

Autobus 2

Przystanki

Jastrzębice – godz. 700

Korablew-Zagrodniki – godz.718

Korablew – godz. 720

Dębina – godz. 7.30

Dąbrowa Rusiecka (przedszkole i klasy I-VIII) – godz. 7.35

UWAGA!!!

Dzieci z Dąbrowy Rusieckiej w tym roku szkolnym dojeżdżają do szkoły jednym autobusem.

 

Odwozy dzieci ze szkoły w roku szkolnym 2024/2025

Autobus 1

Kuźnica – godz. 14.35, wtorek 15.25

Zalasy, Antonina i Dębina  – godz. 15.05, wtorek 15.55

Autobus 2

Dąbrowa Rusiecka – godz. 13.40 (przedszkole i uczniowie klas I-VI)

Jastrzębice i Korablew –godz.  14.35,  wtorek  godz. 15.25

Dabrowa Rusiecka godz. – 15.00

—————————————————————————————————————————–

Link do naszego elektronicznego dziennika

(należy skopiować i wkleić w przeglądarkę)

 

https://eduone.pl/gminarusiec

 

———————————————————————————————————

Informacja dla Rodziców

Umożliwia się Rodzicom

dokonywanie wpłat na Radę Rodziców

bezpośrednio na konto Rady Rodziców.

Należy pamiętać o podaniu informacji: imienia, nazwiska dziecka oraz klasy.

Numer konta: 85 9264 0009 0000 0039 2000 0020