Ogłoszenia
Regulamin konkursów portret Pitagorasa i krzyżówka z matematycznym hasłem 😉
Regulamin konkursu plastycznego
Regulamin konkursu na plakat „Słowa mają moc”
Regulamin Konkursu na plakat SŁOWA mają moc
AKCJA GUZIK 🙂
Cukierek za guzik
Każdy z Was może nam pomóc w zorganizowaniu niecodziennej wystawy,
ale potrzebne są guziki – małe, duże, kolorowe – jakie kto ma 😉
Jedna osoba może przynieść maksymalnie 10 guzików (do p. Joanny S-F lub do p. Anny B.)
TERMIN – do 10 marca.
CZEKAMY I WIERZYMY W WAS 😉
UWAGA KONKURS!!!
P. Joanna S-F i p. Anna B. mają przyjemność ogłosić kolejny konkurs
w ramach realizacji projektu MISTRZYNI SZYMBORSKA – lapbook na temat życia i twórczości poetki.
Liczy się kreatywność, estetyka wykonania.
Na Wasze prace czekamy do 31 marca.
Zaproszenie na konferencję
HARMONOGRAM ZAJĘĆ POPOŁUDNIOWYCH W SALI GIMNASTYCZNEJ
od lutego 2023 r.
Poniedziałek
16.00 – 17.30 Hetman Młodzik
17.30 – 19.00 Hetman Trampkarz
19.00 – 20.30 Karate
Wtorek
17.00 – 18.00 Hetman Skrzat
18.00 – 19.30 Hetman Senior
Środa
17.00 – 18.30 Strażacy Seniorzy
18.30 – 20.30 Hetman (tenis)
Czwartek
16.00 – 17.00 Hetman Skrzat
17.00 – 18.30 Hetman Żak
18.30 – 20.30 Karate
Piątek
16.00 – 17.30 Hetman Trampkarz
17.30 – 19.00 Koszykówka DR
19.00 – 20.30 Oldboje
Ogłoszenie
W ramach nowego projektu, który realizować będziemy naszej szkole po feriach zapraszamy uczniów do udziału w konkursie plastycznym. Szczegóły w regulaminie poniżej.
REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO
„Mistrzyni Szymborska na portrecie”
Konkurs jest jednym z wielu działań zaplanowanych w ramach realizacji innowacji-projektu
stworzonego z racji obchodów „Roku Szymborskiej”.
CELE KONKURSU:
- rozwijanie kreatywności uczniów, poprzez poszukiwanie różnorodnych rozwiązań plastycznych,
- rozwijanie wyobraźni i zdolności manualnych,
- włączenie się w ogólnopolskie obchody setnej rocznicy urodzin Wisławy Szymborskiej,
- propagowanie autorytetów,
- pielęgnowanie dziedzictwa kulturowego.
REGULAMIN KONKURSU:
- Organizatorkami są koordynatorki szkolnego projektu „Wszędzie jest wyspa TU – projekt Mistrzyni Szymborska” – p. Joanna Sulima – Flaszka i p. Anna Barwaśna.
- Konkurs rozpoczyna się 30 stycznia 2023r., a kończy 24 lutego 2023r.
- Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 4-8 naszej szkoły.
- Zadaniem konkursowym jest wykonanie portretu poetki Wisławy Szymborskiej – dowolną techniką.
- Format pracy A4 lub A3.
- Prace złożone na konkurs muszą być pracami własnoręcznie wykonanymi przez uczniów.
- Każda praca powinna być podpisana (na odwrocie) PSEUDONIMEM. Do pracy należy dołączyć na osobnej kartce informacje – a) pseudonim, b) imię i nazwisko, c) klasa.
- Każdy uczestnik może złożyć tylko jedną pracę.
- Prace będą oceniane pod względem:
- trudności wykonania i pomysłowości,
- wrażeń estetycznych (atrakcyjności, oryginalności),
- samodzielności wykonania.
- Przekazanie prac na konkurs jest równoznaczne z akceptacją regulaminu
i wyrażeniem zgody na zamieszczenie opisanych imiennie prac na wystawie pokonkursowej, na stronie internetowej szkoły oraz na Facebooku w grupie projektu „Mistrzyni Szymborska”. Prace zgłoszone do konkursu przechodzą na własność organizatora. - Prace należy składać do p. Anny lub p. Joanny do dnia 24 lutego.
- Spośród zgłoszonych do konkursu prac komisja wybierze 3 – I, II i III miejsce. Ogłoszenie wyników nastąpi 1 marca. Autorzy zwycięskich prac otrzymają nagrody rzeczowe.
Informacja dla rodziców dzieci korzystających z dowozów szkolnych
W związku ze zmianą przewoźnika od 02 stycznia 2023 r. nastąpi niewielka zmiana
w godzinach dowozów i odwozów dzieci szkolnych.
W poniższym dokumencie (do pobrania) przedstawiono rozkład jazdy autobusów
do poszczególnych miejscowości
(wraz z godzinami porannymi – kurs do szkoły, godzina odjazdu autobusu podana została w skrajnej lewej kolumnie, kurs powrotny – z godziną podaną w krańcowej prawej kolumnie) .
Zmiany nie dotyczą dzieci, które korzystają z dowozów obsługiwanych przez szkolnego gimbusa (tj. z Jastrzębic, Korablewa i dzieci z klas I-III dojeżdżjących do Dąbrowy Rusieckiej).
Informacja o zakończeniu naboru na stanowisko księgowego
Nabór na wolne stanowisko księgowego
Dyrekcja ZS-P w Ruścu ogłasza nabór na wolne stanowisko księgowego.
Szczegóły w dokumencie poniżej (do pobrania)
Nabór na wolne stanowisko księgowego (3)
Ogłoszenie o nowym naborze na stanowisko księgowego
Dyrektor ZS-P w Ruścu ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko księgowego.
Szczegóły w linku poniżej (do pobrania)
Informacja
Dyrekcja ZS-P w Ruścu informuje, iż w dniu 2 listopada 2022 r. zakończył się nabór
na wolne stanowisko księgowego.
Ponieważ nie wpłynęła żadna oferta spełniająca wymagania związane ze stanowiskiem,
ogłoszony zostaje nowy nabór.
Konkurs na stanowisko księgowego w ZS-P Rusiec
Dyrekcja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu ogłasza konkurs na stanowisko księgowego.
Szczegóły oferty w pliku do pobrania niżej.
Nabór na wolne stanowisko księgowego – pdf
Konsultacje nauczycieli Szkoły Podstawowej w Ruścu od dnia 01.09.2022 r.
Lp. | Nazwisko i imię nauczyciela | Dzień tygodnia | Godzina dyżuru |
1. | Adamczyk Aneta | czwartek | 11.50-12.35 |
2. | Barwaśna Anna | środa | 9.50-10.35 |
3. | Buczek-Fornal Beata | Środa co 2 tyg. | 16.45-17.15 |
4. | Dolata Grażyna | środa | 9.50-10.30 |
5. | Foltyńska Dorota | poniedziałek | 8.55-9.40 |
6. | Foręc Wojciech | poniedziałek | 10.45-11.30 |
7. | Kamieniak Ilona | piątek | 9.50-10.35 |
8. | Kamieniak Marzena | wtorek | 10.45-11.30 |
9. | Kieruzel Jolanta | poniedziałek | 13.45-14.30 |
10. | Kowalska Urszula | środa | 12.50-13.35 |
11. | Kubiak Anna | Czwartek | 8.00-8.45 |
12. | Kurzawa Iwona | poniedziałek | 8.55-9.40 |
13. | Łudczak Teresa | środa | 12.50-13.35 |
14. | Majchrzak Edyta | poniedziałek | 11.30-12.15 |
15. | Marciniak Małgorzata | czwartek | 10.35-11.30 |
16. | Nowak Małgorzata | czwartek | 13.35-14.20 |
17. | Ochocka Ilona | poniedziałek | 10.45-11.30 |
18. | Pilarczyk-Janus Elżbieta | wtorek | 9.50-10.35 |
19. | Pluta Julita | wtorek | 11.30-12.30 |
20. | Puchała Magdalena | czwartek | 11.50-12.35 |
21. | Ks. Rębecki Dariusz | ||
22. | Stępień Agnieszka | wtorek | 11.50-12.35 |
23. | Studziński Mariusz | czwartek | 10.45-11.30 |
24. | Sulima-Flaszka Joanna | wtorek | 10.45-11.30 |
25. | Trojanowska Anna | wtorek | 9.50-10.35 |
26. | Trojanowski Robert | środa | 11.50-12.30 |
27. | Ucińska Beata | poniedziałek | 10.45-11.30 |
28. | Wlazłowski Artur | czwartek | 11.00-11.45 |
Witamy w nadchodzącym nowym roku szkolnym 2022/2023.
Już 01.09. 2022 r. rozpocznie się kolejny nowy rok szkolny. Informujemy, iż zajęcia we wszystkich klasach prowadzone będą w trybie stacjonarnym.
Ze względu na stopień zaawansowania prac wykończeniowych związanych z termomodernizacją wszystkich budynków szkolnych
– 02 wrzesień 2022 r. – będzie dniem wolnym od zajęć dydaktycznych z puli godzin dyrektorskich.
W ten sposób zyskujemy cały weekend na sprzątanie placówki.
Nadmieniamy, iż dla naszych pracowników ZS-P w Ruścu będzie to bardzo pracowity weekend.
Stołówka szkolna rusza od 05.09.2022 r.
Poniżej przedstawiamy harmonogram dowozów uczniów.
Przywozy uczniów w roku szkolnym 2022/2023
Autobus szkolny „Gimbus”
Przystanki
Jastrzębice – godz. 700
Korablew-Zagrodniki – godz.718
Korablew – godz. 720
Dąbrowa Rusiecka – godz. 730
Przewoźnik dodatkowy
Przystanki
Leśniaki – godz. 700
Pawłów – godz. 704
Kuźnica – godz. 708
Kol. Rusiec – godz. 720
Zalasy – godz. 725
Dębina – godz. 745
Dąbrowa Rusiecka – godz. 730
Odwozy dzieci ze szkoły w roku szkolnym 2022/2023
Autobus szkolny „Gimbus”
Dąbrowa Rusiecka 13.35
Jastrzębice –14.30
Korablew – godz. 14.45
Przewoźnik dodatkowy
Kuźnica – godz. 14.30
Dąbrowa Rusiecka, Zalasy i Dębina – godz. 15.05
Od 01.09.2022 r. dodatkowo jeden raz w tygodniu w każdy wtorek organizowany będzie odwóz autobusem szkolnym „Gimbus”
Jastrzębice, Antonina, Dąbrowa Rusiecka – godz. 15.25
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy
Dyrekcja
INFORMACJA DLA RODZICÓW I UCZNIÓW
W związku z pracami termomodernizacyjnymi prowadzonymi na terenie ZS-P w Ruścu informujemy o nietypowej formie inauguracji roku szkolnego 2022/2023.
W dniu 01.09.2022 r. przywóz uczniów nastąpi bezpośrednio przed plac kościelny, gdzie do godziny 8.00 opiekę przejmą nauczyciele świetlicy i wychowawcy klas. Woźne przedszkolne zobowiązane zostaną do odbioru dzieci z autokarów spod placu kościelnego i bezpiecznego doprowadzenia na teren szkoły i przedszkola.
Program uroczystości:
1. Msza Święta godz. 8.00 – 8.50
2. Przejście pod opieką wszystkich nauczycieli do GOK-u w Ruścu godz. 9.00 – 9.15
3. Apel godz. 9.15 – 10.30 ( sala GOK)
4. Spotkania w grupkach z wychowawcami godz. 10.30 – 11.00
Odwozy spod GOK-u w Ruścu – godz.11.00 pod opieką wychowawców klas i nauczycieli świetlicy wg harmonogramu:
11.00 Dąbrowa Rusiecka (gimbus)/ Kuźnica-Pawłów (autobus) – uczniowie klas 1-8 spod GOK-u
11.10 Dąbrowa Rusiecka (gimbus)/ Kuźnica-Pawłów (autobus) – dzieci przedszkolne z placu szkolnego
11.25 Jastrzębice-Korablew (gimbus)/Dąbrowa Rusiecka-Zalasy (autobus) – uczniowie klas 1-8 spod GOK-u
11.35 Jastrzębice-Korablew (gimbus)/Dąbrowa Rusiecka-Zalasy (autobus) – dzieci przedszkolne z placu szkolnego.
UWAGA RODZICE UCZNIÓW KLAS 1 – 8
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 24.03.2021 r.
w sprawie udzielania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i materiały ćwiczeniowe w 2021 r. uczniowie klas 1 – 8 otrzymują bezpłatnie wszystkie podręczniki oraz materiały edukacyjne i ćwiczeniowe do wybranych obowiązkowych zajęć edukacyjnych.Dotacją nie są objęte podręczniki i materiały ćwiczeniowe do religii w klasach 1 – 8.
Ich zakupu rodzice dokonują we własnym zakresie.
Podręczniki do religii Wydawnictwa Świętego Wojciecha na rok szkolny 2022/2023
- Klasa 0 – „Kocham Pana Jezusa” (dwie części) redaktor: ks. dr Paweł Płaczek
- Klasa I – „Pan Bóg jest naszym Ojcem” (dwie części) redaktor ks. dr Paweł Płaczek
- Klasa II – „Chcemy poznać Pana Jezusa” (dwie części) redaktor: ks. dr Paweł Płaczek
- Klasa III – „Pan Jezus nas karmi” Podręcznik z ćwiczeniami (dwie części) red. ks. Paweł Płaczek
- Klasa IV – „Jestem chrześcijaninem”
- Klasa V – „Bóg szuka człowieka” (dwie części) redaktorzy: s. Beata Zawiślak, ks. dr Marcin Wojtasik
- Klasa VI – „Jezus nas zbawia” (dwie części) redaktorzy: s. Beata Zawiślak, ks. dr Marcin Wojtasik
- Klasa VII – „Bóg wskazuje nam drogę” Podręcznik z ćwiczeniami (dwie części) red. ks. Marcin Wojtasik, s. Beata Zawiślak
- Klasa VIII – „Aby nie ustawać w drodze” Podręcznik do religii do klasy 8. Jackowiak Danuta, Szpet Jan
ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2021/2022
Organizacja pracy szkoły w dniu 24.06.2022 r.
Przywozy uczniów odbędą się zgodnie z harmonogramem przyjętym we wrześniu.
8.00 – 8.50 – msza św.
9.00 – 11.00 – uroczystość zakończenia roku szklonego 2021/2022 w sali gimnastycznej,
godz. 10.00 – rozdanie świadectw uczniom klas 1-3 w salach lekcyjnych,
godz. 11.00 – rozdanie świadectw:
absolwentom (sala gimnastyczna),
uczniom klas 4-7 (w przypisanych salach lekcyjnych).
12.30 – odwozy uczniów pod opieką wychowawców klas i nauczycieli świetlicy wg harmonogramu:
12.30 Dąbrowa Rusiecka (gimbus)/ Kuźnica-Pawłów (autobus)
12.45 Jastrzębice-Korablew (gimbus)/Dąbrowa Rusiecka-Zalasy (autobus)
INFORMACJA
W dniach 24-26 maja 2022 r., w czasie trwania egzaminów klas ósmych,
prowadzony będzie dyżur pedagogiczny.
Wyznaczeni nauczyciele będą dyżurować w godzinach 7.00 – 15.30.
LISTA REKRUTACYJNA DO KLAS PIERWSZYCH
SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZS-P W RUŚCU
NA ROK SZKOLNY 2022/2023
L.p | Imię i nazwisko |
1. | Boras Zuzanna |
2. | Bzikowska Aleksandra |
3. | Drzazga Lilianna |
4. | Janik Oliwier |
5. | Kałuziak Filip |
6. | Kieruzel Frnciszek |
7. | Klasztorny Igor |
8. | Kowalczyk Hanna |
9. | Koziróg Bartłomiej |
10. | Krawczyk Marika |
11. | Ławniczek Jan |
12. | Łudczak Pola |
13. | Łudczak Wiktoria |
14. | Łuka Nathan |
15. | Malinowska Anna |
16. | Maliszak Wojciech |
17. | Nowak Filip |
18. | Olejnik Sonia |
19. | Płuciennik Kacper |
20. | Pruchnicka Natalia |
21. | Puchalski Filip |
22. | Sarowska Monika |
23. | Schabowicz Brajan |
24. | Sikora Aleksander |
25. | Stolarczyk Aleksander |
26. | Stolarczyk Alicja |
27. | Stolarczyk Franciszek |
28. | Szymczak Marcelina |
29. | Torzecka Iga |
30. | Ucińska Marta |
31. | Uciński Aleksander |
32. | Wierzbicka Zuzanna |
33. | Wlazłowska Maria |
34. | Wróbel Hubert |
Zarządzenie Dyrektora w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej
do klas pierwszych Szkoły Podstawowej w ZS-P w Ruścu na rok szkolny 2022/2023
Zarządzenie Nr 5-2022 Dyrektora ZS-P w Ruścu
Informacja
Na czas remontu sali numer 16 zajęcia świetlicowe będą odbywały się w salach lekcyjnych – tak jak to miało miejsce w trakcie remontu sali numer 6. Plan świetlicy z wyznaczonymi salami dla poszczególnych grup będzie znajdował się na szkolnym korytarzu. Ponadto informacja będzie umieszczona na drzwiach świetlicy.
Informacja Dyrekcji
Zgodnie z Rozp. MEiN z dnia 13grudnia 2021 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19:
1. W okresie od 20 grudnia do dnia 09.01.2022 r. ogranicza się funkcjonowanie szkoły. Zajęcia będą realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
2. Przerwa świąteczna pozostaje bez zmian.
3. Plan zajęć lekcyjnych dla poszczególnych oddziałów pozostaje bez zmian.
– wtorek 8.00 – 11.00
– środę 13.30 – 15.30.
6. Pedagog szkolny będzie dostępny stacjonarnie w każdą: – środę 7.10 – 8.55
7. Zajęcia rewalidacyjne prowadzone będą z uczniami na terenie szkoły w czasie dogodnym dla nauczyciela i ucznia.
8. Logopedzi prowadzić będą z uczniami objętymi pomocą psychologiczno-pedagogiczną zajęcia w formie zdalnej. Jest możliwość prowadzenia zajęć logopedycznych w formie stacjonarnej po uprzednim ustaleniu z rodzicem ucznia dowozu dziecka na zajęcia.
9. W przypadku uczniów, którzy z uwagi na rodzaj niepełnosprawności nie mogą realizować zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w miejscu zamieszkania zorganizowane będą zajęcia w szkole lub umożliwiona zostanie realizacja zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość na terenie szkoły.
10. W dniach 20–22 grudnia 2021 r. zajęcia wspomagające, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 30c ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, są organizowane na terenie szkoły zgodnie z tymi przepisami.
11. Na wniosek rodziców uczniów uczęszczających do klas I–III szkoły podstawowej, którzy nie mogą zapewnić opieki swoim dzieciom w tym okresie, zapewniona będzie opieka świetlicowa i nauczanie z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość na terenie szkoły.
12. Wnioski należy składać do 17.12.2021 r. do sekretariatu szkoły.
13. Świetlica szkolna czynna będzie w okresie od 20.12-22.12.2021 oraz 03.01 – 05.01.2022 w godz. 7.00 – 15.30.
14.W tym czasie organizowane będą dowozy dla dzieci przedszkolnych. W związku z tym uczniowie z klas I-III spoza Ruśca mogą skorzystać z dowozów.
W razie pytań i niejasności prosimy o kontakt telefoniczny: 43/6766443 lub 502545399
Dyrekcja
Ogłoszenie
W tym roku nasza szkoła po raz pierwszy bierze udział w charytatywnym konkursie pod hasłem
„Ile waży Święty Mikołaj”
Szczegółowe zasady konkursu w pliku do pobrania.
Regulamin_konkursu_charytatywnego_ILE_WAZY_SW_MIKOLAJ_2021_www_10_11_2021-1
Informacji o konkursie udziela także jego koordynator – p. Anna Barwaśna
Dla trzech klas, które uzbierają najwyższa kwotę, przewidziane są atrakcyjne nagrody.
Wyróżniona także zostanie osoba, która indywidulanie dostarczy największą ilość monet.
Monety przynosimy do dnia 26 stycznia 2022 r.
Szanowni Rodzice!
Dotychczasowa ogólnopolska infolinia dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów POMAGAMY (800 800 605) od 1 listopada br. zastąpiona została telefonem zaufania Rzecznika Praw Dziecka. Nowy bezpłatny numer, pod którym dzieci i młodzież będą mogły otrzymać wsparcie psychologiczne, to 800 12 12 12. Telefon i czat internetowy będą czynne przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Czat nie wymaga logowania oraz instalowania żadnej aplikacji. Połączenia telefonicznie nadal pozostaną bezpłatne, a rozmówcy będą mieli zapewnioną dyskrecję i anonimowość. W związku ze zmianą numeru telefonu prosimy o upowszechnienie tej informacji. Zależy nam na zachowaniu ciągłości wsparcia dzieci i młodzieży przeżywających lęki, napięcia emocjonalne, kłopoty i trudności wpływające na zdrowie psychiczne.
Poniżej link do strony Rzecznika Praw Dziecka, na której znajdą Państwo wszystkie informacje związane z Dziecięcym Telefonem Zaufania RPD:https://brpd.gov.pl/dzieciecy-telefon-zaufania-rzecznika-praw-dziecka/
Konkurs dla klas na najładniejszy kotylion niepodległościowy
Odbierz darmowy pakiet badań
Masz 40 lat lub więcej?
Skorzystaj z pakietu bezpłatnych badań diagnostycznych i bądź zdrów!
Kiedy ostatnio robiłeś sobie badania? No właśnie…
A przecież dzięki regularnym badaniom np. krwi i moczu ograniczasz ryzyko późnego wykrycia choroby i długiego pobytu w szpitalu!
Wybierz pakiet badań i zrób je za darmo
Postaw na profilaktykę i ciesz się długim życiem. Zrób to dla siebie i swoich bliskich. Już teraz skorzystaj z programu badań diagnostycznych Profilaktyka 40 Plus. Bezpłatnie i bez kolejki.
Jak się zgłosić?
To proste. Sam wystawiasz sobie e-skierowanie na badania. Bez wizyty u lekarza. Wystarczy, że wypełnisz ankietę o swoim zdrowiu. Zrobisz to elektronicznie (przez Internetowe Konto Pacjenta) lub telefonicznie (pod numerem 22 735 39 53).
Badania wykonasz w całej Polsce
Najpóźniej po 2 dniach roboczych od wypełnienia ankiety, dostaniesz skierowanie na pakiet bezpłatnych badań diagnostycznych. Potem wybierasz jedną z niemal 100 placówek w Łódzkiem i idziesz na badania. Wyniki otrzymasz na miejscu lub elektronicznie. Pamiętaj! Skonsultuj je ze swoim lekarzem rodzinnym.
WYSTAW SOBIE SKIEROWANIE NA BADANIA
https://www.gov.pl/web/zdrowie/profilaktyka-40-plus
Harmonogram dyżurów pedagogicznych na rok szkolny 2021/2022 | ||
Dzień tygodnia | Imię i nazwisko nauczyciela | Godziny dyżuru pedagogicznego |
poniedziałek | Anna Barwaśna | 10.00 – 11.00 |
Edyta Majchrzak | 9.30 – 10.00 | |
Grażyna Dolata | 9.50 – 10.30 | |
Joanna Sulima-Flaszka | 10.45 – 11.30 | |
Urszula Kowalska | 10.45 – 11.30 | |
Agnieszka Stępień | 10.45 – 11.30 | |
Mariusz Studziński | 9.15 – 9.50 | |
wtorek | Małgorzata Marciniak | 10.35 – 11.05 |
Magdalena Puchała | 8.55 – 9.40 | |
Marzena Kamieniak | 10.45 – 11.30 | |
Ilona Kamieniak | 8.55 – 9.40 | |
Teresa Łudczak | 10.45 -11.30 | |
ks. Dariusz Rębecki | 13.35 – 14.30 | |
środa | Wojciech Foręc | 10.45 – 11.30 |
Dorota Foltyńska | 8.30 – 9.30 | |
Iwona Kurzawa | 9.00 – 9.30 | |
Ilona Ochocka | 9.50 – 10.35 | |
Artur Wlazłowski | 10.45 – 11.30 | |
czwartek | Jolanta Kieruzel | 9.50 – 10.35 |
Beata Ucińska | 10.45 – 11.30 | |
Anna Trojanowska | 11.50 – 12.30 | |
Robert Trojanowski | 11.50 – 12.30 | |
piątek | Elżbieta Pilarczyk – Janus | 11.50 – 12.30 |
Anna Kubiak | 9.50 – 10.35 | |
Julita Pluta | 10.45 – 11.15 | |
Małgorzata Nowak | 8.00 – 8.45 |
INFORMACJA
W każdy pierwszy i trzeci wtorek danego miesiąca
w godzinach 16:00 – 18:00 (w sali nr 8, w ZS-P w Ruścu )
przyjmuje psycholog,
do którego po bezpłatną poradę może zgłosić się każdy mieszkaniec gminy Rusiec.
Tydzień Informacyjny o szczepieniach | ||||
L.p. | Tematyka | osoba odpowiedzialna | Termin realizacji | |
1. | Wystąpienie dyrekcji do MEiN o przekazanie środków ochrony w ramach | dyrektor szkoły | sierpień | |
deklarowanej pomocy | ||||
2. | Przekazanie informacji uczniom o zagrożeniu biologicznym SARS-CoV-2, | plakat – G. Dolata | 30.08.2021r. | |
drogach rozprzestrzenia się wirusa, objawach choroby oraz skutków dla zdrowia- | ||||
wykorzystanie pakietów edukacyjnych MEiN | ||||
3. | Szczegółowe omówienie obowiązujących w szkole procedur bezpieczeństwa | wychowawcy | 01.09.2021r. | |
4. | Przekazanie rodzicom drogą elektroniczną lub na zebraniach aktualnych | wychowawcy | 07.09.2021r. | |
komunikatów GIS, MEiN z wytycznymi dotyczącymi postępowań | ||||
w sytuacji zagrożenia pandemią | ||||
5. | Ograniczenie dostępu osobom z zewnątrz na teren budynku szkolnego | dyrektor szkoły | cały rok | |
6. | Wyposażenie sal lekcyjnych, świetlicy, szatni przy salach gimnastycznych, | dyrektor szkoły | cały rok | |
pomieszczeń wejściowych, stołówki w środki dezynfekujące | ||||
wraz z dołączonym komunikatem o obowiązku dezynfekcji rąk | ||||
7. | Wprowadzenie obowiązku dezynfekcji butów na matach dezynfekujących | dyrektor szkoły | cały rok | |
wyłożonych przed drzwiami wejściowymi do szkoły | ||||
8. | Organizacja „Tygodnia informacyjnego o szczepieniach”, w tym: | |||
a) przeprowadzenie lekcji wychowawczych przy wsparciu higienistki szkolnej | wychowawcy, higienistka | 08.09.2021r. | ||
na temat szczepień, ich skuteczności i potrzeby poddawania się im, | ||||
b)zorganizowanie otwartego spotkania/online z rodzicami o charakterze | wychowawcy | 07.09.2021r. | ||
informacyjno-edukacyjnym o szczepieniach | ||||
9. | Udostępnienie informacji rodzicom i uczniom powyżej 16 r. życia | wychowawcy | 07.09.2021 | |
o punktach szczepień w okolicy/ zorganizowanie punktu szczepień w placówce | ||||
10. | Świadczenie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom podlegającym izolacji, | psycholog | cały rok | |
będącym w stresie w związku z zachorowaniem członków rodziny na Covid-19, | ||||
obawy przed zakażeniem | ||||
11. | Przeprowadzenie zajęć wychowawczych na temat ochrony wzroku w pracy | nauczyciel informatyki | 06-10.09.2021 | |
z monitorem, ergonomii stanowiska nauki, higieny w nauce zdalnej. | ||||
12. | Przeprowadzenie zajęć wychowawczych nt. szczepień – profilaktyki chorób zakaźnych. | wychowawcy | 06.-10.09.2021 | |
13. | Szczepienia uczniów od 12. roku życia – propagowanie informacji na stronie internetowej szkoły | dyrektor | 06-10.09.2021 | |
Zmiana godziny odwozów dzieci z Dąbrowy Rusieckiej
Od 06.09.2021 r. ulega zmianie godzina wyjazdu spod szkoły uczniów z Dąbrowy Rusieckiej. Po siódmej godzinie lekcyjnej grupa ta będzie miała postawiony autobus około godziny 15.05 (odjazd razem z grupą z Zalasów i Dębiny).
W roku szkolnym 2021/2022 uczniowie będą dowożeni do szkoły wg harmonogramu.
Autobus szkolny „Gimbus”
Przystanki
Jastrzębice – godz. 700
Korablew-Zagrodniki – godz.718
Korablew – godz. 720
Dąbrowa Rusiecka – godz. 730
Przewoźnik „Jaguar” Katarzyna Kusiak, Korablew
Przystanki
Leśniaki – godz. 700
Pawłów – godz. 704
Kuźnica – godz. 708
Kol. Rusiec – godz. 720
Zalasy – godz. 725
Dębina – godz. 745
Dąbrowa Rusiecka – godz. 730
Odwozy dzieci ze szkoły w roku szkolnym 2021/2022
Autobus szkolny „Gimbus”
Dąbrowa Rusiecka 13.35
Jastrzębice –14.30
Korablew – godz. 14.45
Przewoźnik „Jaguar” Katarzyna Kusiak
Kuźnica – godz. 14.30
Dąbrowa Rusiecka godz. 15.05
Zalasy i Dębina godz. 15.05
UWAGA RODZICE UCZNIÓW KLAS 1 – 8
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 24.03.2021 r.
w sprawie udzielania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i materiały ćwiczeniowe w 2021 r. uczniowie klas 1 – 8 otrzymują bezpłatnie wszystkie podręczniki oraz materiały edukacyjne
i ćwiczeniowe do wybranych obowiązkowych zajęć edukacyjnych.
Dotacją nie są objęte podręczniki i materiały ćwiczeniowe do religii w klasach
1 – 8. Ich zakupu dokonują rodzice we własnym zakresie.
WYKAZ PODRĘCZNIKÓW DO RELIGII NA ROK SZKOLNY 2021/2022
Klasa I
Lp. | Autor | Tytuł | Wydawnictwo |
1. | ks. dr Paweł Płaczek | Pan Bóg jest naszym Ojcem, część 1 i 2 | Święty Wojciech |
Klasa II
Lp. | Autor | Tytuł | Wydawnictwo |
1. | ks. dr Paweł Płaczek | Chcemy poznać Pana Jezusa – część 1 i 2. | Święty Wojciech |
Klasa III
Lp. | Autor | Tytuł | Wydawnictwo
|
1. | ks. J. Szpet
D. Jackowiak |
Przyjmujemy Pana Jezusa (podręcznik i ćwiczenia). | Święty Wojciech |
Klasa IV
Lp. | Autor | Tytuł | Wydawnictwo
|
1. | Ks. J. Szpet, D. Jackowiak |
Jestem chrześcijaninem (podręcznik). | Święty Wojciech |
Klasa V
Lp. | Autor | Tytuł | Wydawnictwo
|
1. | s. Beata Zawiślak, ks. Marcin Wojtasik |
Bóg szuka człowieka, część 1 i 2. | Święty Wojciech |
Klasa VI
Lp. | Autor | Tytuł | Wydawnictwo |
1. | s. Beata Zawiślak, ks. dr Marcin Wojtasik |
Jezus nas zbawia – część 1 i 2. | Święty Wojciech |
Klasa VII
Lp. | Autor | Tytuł | Wydawnictwo |
1. | Ks. J. Szpet, D. Jackowiak |
Spotkanie ze Słowem (podręcznik). | Święty Wojciech |
Klasa VIII
Lp. | Autor | Tytuł | Wydawnictwo |
1. | Ks. J. Szpet, D. Jackowiak |
Aby nie ustać w drodze (podręcznik). | Święty Wojciech |
Informacja dla Rodziców
W związku z pandemią umożliwia się Rodzicom
dokonywanie wpłat na Radę Rodziców
bezpośrednio na konto Rady Rodziców.
Należy pamiętać o podaniu informacji: imienia, nazwiska dziecka oraz klasy.
Numer konta: 85 9264 0009 0000 0039 2000 0020
Zarządzenie Dyrektora nr 1/2021