Przetargi
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
—————————————————————————————————————————–
Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej
Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu
(szczegóły w pliku poniżej do pobrania)
Ogłoszenie o zamówieniu dostawy Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej
w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ruścu
1.ogłoszenie o zamówieniu.2024
2. SWZ tryb podstawowy SWZ.2023
3.Formularz ofertowy – załącznik nr 1
4.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2
5.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej –załącznik nr 3
6. Wykaz pojazdów w dyspozycji Wykonawcy –załącznik nr 4
7. Umowa – projekt – załącznik nr 5
————————————————————————————————————————————————–
W związku z realizacją przez Gminę Rusiec w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ruścu projektu pt. „Bystrzaki z Publicznego Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ruścu” realizowanego w ramach RPO Województwa Łódzkiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, proszę o przygotowanie oferty na przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli w projekcie.
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozeznaniu Rynku. Informację zwrotną proszę przesłać do dnia 21.06.2023 r., godz. 10.00. na adres: ksiegowosc@zsprusiec.pl. Decyduje dzień i godzina dostarczenia oferty.
Rozeznanie Rynku – Szkolenie dla nauczycieli
OŚWIADCZENIE-O-BRAKU-PODSTAW-DO-WYKLUCZENIA
——————————————————————————————————————————-
Zaproszenie do składania ofert
Oferty można składać poprzez stronę www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
ogloszenie_161880_opublikowane w BK
PassMark CPU Benchmarks 08062023
Załącznik-nr-1-Formularz-oferty-_2_
Załącznik-nr-3-Projekt-umowy-_1_
Załącznik-nr-4-Oświadczenie-o-braku-podstaw-do-wykluczenia-_2_
———————————————————————————————————————————
Odpowiedzi na pytania zamieszczone w serwisie Baza Konkurencyjności
dot. „Dostawa sprzętu do EEG Biofeedback.”
———————————————————————————————————————————–
Odpowiedzi na pytania zamieszczone w serwisie Baza Konkurencyjności
dot. „Dostawa sprzętu do EEG Biofeedback.”
pytania_do_ogloszenia_nr_2023-50715-158729 (1)
Zaproszenie do składania ofert
Oferty można składać poprzez stronę www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
ogloszenie_158729_opublikowane w bazie konkurencyjności
Załącznik-nr-4-Oświadczenie-o-braku-podstaw-do-wykluczenia-_1_
———————————————————————————————————————————–
INFORMACJA O WYBORZE I UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA DOT. POMOCY DYDAKTYCZNYCH
Informacja o wyborze i unieważnieniu dot. pomoce dydaktyczne
———————————————————————————————————————————–
ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK NR 3
O WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO DOT. POMOCY DYDAKTYCZNYCH
ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK NR 2
O WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYATNIA OFERTOWEGO DOT. POMOCY DYDAKTYCZNYCH
pytania_do_ogloszenia_nr_2023-50715-152497
wniosek o wyjaśnienie 2- odpowiedź
ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK NR 1
O WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYATNIA OFERTOWEGO DOT. POMOCY DYDAKTYCZNYCH
—————————————————————————–
- Zapytanie_ofertowe
- Załącznik-nr-1-Formularz-oferty
- Załącznik nr 2 – Część-1-Rusiec-Dydaktyczne-OPZ
- Załącznik nr 2 – Część-2-Rusiec-Biofeedback-OPZ
- Załącznik nr 2 – Część-3-Rusiec-Gry-OPZ
- Załącznik nr 2 – Część-4-Rusiec-Logopedia-OPZ
- Załącznik nr 2 – Część-5-Rusiec-Łóżko-terapeutyczne-OPZ
- Załącznik nr 2 – Część-6-Rusiec-Meble-OPZ
- Załącznik nr 2 – Część-7-Rusiec-Senosoryczne-OPZ-_1_
- Załącznik-nr-3-Projekt-umowy
- Załącznik-nr-4-Oświadczenie-o-braku-podstaw-do-wykluczenia
- ogloszenie_152497_opublikowane w bazie konkurencyjności
Informacja o wyborze i unieważnieniu postępowania
ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK NR 1 O WYJAŚNIENIE TREŚCI ROZEZNANIA RYNKU DOT. SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO
Odpowiedź na wniosek nr 1 dot. sprzętu komputerowego i multimedialnego
ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK NR 5 O WYJAŚNIENIE TREŚCI ROZEZNANIA RYNKU
DOT. SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI
Zaproszenie do złożenia oferty
ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK NR 1,2,3, 4 O WYJAŚNIENIE TREŚCI ROZEZNANIA RYNKU
DOT. SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI
Zaproszenie do złożenia oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ I PRZEDSZKOLNEJ ZS-P RUSIEC
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ruścu ogłasza przetarg na dostawę artykułów żywnościowych
do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu.
Dokumenty do przetargu:
1.Ogłoszenie o zamówieniu (do pobrania) ogłoszenie o zamówieniu.2022
2. SWZ (do pobrania) SWZ.2022
3.Formularz ofertowy – (do pobrania) formularz ofertowy.2022
4.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – (do pobrania) oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia.2022
5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – (do pobrania) oświadczenie o spełnieniu warunków.2022
6.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – ( do pobrania) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.2022
7. Wykaz pojazdów w dyspozycji Wykonawcy – (do pobrania) wykaz pojazdów.2022
8. Umowa – projekt – (do pobrania) umowa-projekt
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zapytania ofertowego nr z dnia 18.08.2022 r. „Na przeprowadzenie prac remontowych wraz z materiałem w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu, zalanych przez wodę, a osuszonych.
Dyrekcja ZS-P w Ruścu zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie prac remontowych wraz z materiałem w pomieszczeniach szkolnych, które zostały zalane i osuszone.
Aktualny telefon do kontaktu w sprawie oferty to: 43 676-60-21 lub 798-550-155
(kliknij poniższy link, aby pobrać i otworzyć)
Plan przetargu na artykuły żywnościowe na rok 2022 (kliknij link poniżej, aby pobrać)
Plan postepowań o udzielenie zamówień na rok 2022/2023_BZP 00134923_01_P
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z przetargu
INFORMACJA_O WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ_OFERTY (kliknij, żeby pobrać)
Informacja z otwarcia ofert
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT (kliknij link, żeby pobrać)
Ogłoszenie o zamówieniu
dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej
w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ruścu
Przetarg_żywnościowy_2021_BZP 00301247_01 (3) (kliknij w linki, żeby pobrać)
OŚWIADCZENIE_WYKONAWCY_ZAŁĄCZNIK_NR_2
OSWIADCZENIE_WYKONAWCY_ZAŁĄCZNIK_NR_4
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok | 2 | 0 | 2 | 1 | ||
Wersja nr | 1 | |||||
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.08.2021 nr 2021/BZP 00164654/01/P
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu […] nr […])1
Zamawiający:
Nazwa: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W RUŚCU | Krajowy numer identyfikacyjny:2 7692010477 | ||
Adres: ul. Wieluńska 33 | |||
Miejscowość: Rusiec | Kod pocztowy: 97-438 | Kraj: Polska | |
Adres strony internetowej: www.zsprusiec.pl | |||
Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@zsprusiec.pl | Numer telefonu kontaktowego: 436766288 | ||
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka budżetowa | |||
- Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.
- Numer NIP lub REGON.
- Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:
1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych; 2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; 3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2; 4) inny zamawiający (proszę określić).
1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne
Pozycja Planu | Przedmiot zamówienia | Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 | Orientacyjna wartość zamówienia5 | Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 | Informacje dodatkowe7 | Informacja na temat aktualizacji8 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
2 . D O S T A W Y | ||||||
1.2.1 | Artykuły żywnościowe | Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt
1 ustawy |
177 000,00 PLN | IV kwartał |
4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
- tryb podstawowy ˗ bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);
- tryb podstawowy ˗ negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);
- tryb podstawowy ˗ negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);
- partnerstwo innowacyjne;
- negocjacje bez ogłoszenia;
- zamówienie z wolnej ręki;
- konkurs;
- umowa ramowa.
- Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
- Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
- Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
- Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne
Pozycja Planu | Przedmiot zamówienia | Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 | Orientacyjna wartość zamówienia10 | Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 | Informacje dodatkowe12 | Informacja na temat aktualizacji13 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
- przetarg nieograniczony;
- przetarg ograniczony;
- negocjacje z ogłoszeniem;
- dialog konkurencyjny;
- partnerstwo innowacyjne;
- negocjacje bez ogłoszenia;
- zamówienie z wolnej ręki;
- konkurs;
- umowa ramowa;
- dynamiczny system zakupów.
- Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
- Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
- Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
- Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.